fredag 18 december 2009

Julstress

Hej mina bloggföljare.

Förlåt mig att jag inte lagt in några inlägg på länge. Inte för att det beror på julstressen utan snarare att jag inser att om man skall engagera sig i skrivarpuffarna i den omfattning jag gjorde så försvinner fokuset från min bokidé.

Puffarna och deras karaktärer tog all tankekraft och engagemang

Så nu koncentrerar jag mig på boken istället. Kanske återkommer jag här med lite utdrag för er givmilda bedömning. Så håll tillgodo med mina tidigare skrivelser så länge.

Kanske använder jag puffarna som ni andra. Som just skrivpuffar.

God Jul och så hörs vi igen

Puss på er.

2 kommentarer:

Drumalex sa...

Håller med om att det måste finnas tid till det egentliga skrivandet och ibland funderar jag på om det kanske är så att vi inte ens skulle vara här. Vi som ändå har fullt upp med idéer som vi vill förverkliga. Det känns ändå bra att få lite omedelebar respons på det man gör. Tycker själv att jag har utvecklat mitt språk en del tack vare puffarna, att skriva små saker och våga att sträcka ut lite. God Jul själv och lycka till med din bok.

http://tittelina.blogspot.com sa...

Lycka till! Håller med om att Sexual Feeling är en enormt bra låt! En klassiker!