tisdag 18 januari 2011

Vinsten

"Nu skall jag leva livet" sa den lilla gråhåriga kvinnan till programledaren.
"En toyboy och en röd ferrari ska jag skaffa mig, samt en stor motorbåt med plats för stora sjöslag full av bara lättklädda pojkar är också ett måste", fortsatte hon med en brett leende. Hon såg ner på sina benproteser och sa:
"Nu ni proteser, ska vi leva loppan".

Programledaren, som inte var av sorten som blir svarslös, rodnade och tittade vädjande mot kameramannen. Han bara skrattade tyst och den rynkiga damen fortsatte:
"Och inte bara benproteserna, jag har tandprotes också och du vet väl vad de säger om kvinnor utan tänder? De är som män utan hår, sexiga som fan - vill du smaka?"

Ett massivt vrål av skratt sköljde ur publikhavet.

10 kommentarer:

foxy sa...

En toyboy och en röd ferrari ska jag skaffa mig.

Feffe Kaufmann sa...

"En stor motorbåt med plats för stora sjöslag full av bara lättklädda pojkar är också ett måste", fortsatte hon med en brett leende.

Lillemor sa...

Hon såg ner på sina benproteser och sa.

A sa...

"Nu ni proteser, ska vi leva loppan"

Ettie Bee sa...

Programlederan, som inte var av sorten som blir svarslös, rodnade och tittade vädjande mot kameramannen.

Maria E. sa...

Han bara skrattade tyst och den rynkiga damen fortsatte: "Och inte bara benproteserna, jag har tandprotes också och du vet väl vad de säger om kvinnor utan tänder?"

cathrin- sa...

De är som män utan hår, sexiga som fan - vill du smaka?

saqer sa...

Ett massivt vrål av skratt sköljde ur publikhavet.

Feffe Kaufmann sa...

Hahahaha, kanske den sjukaste texten hittills. Klart underhållande :)!

Anders sa...

Håller med dig Feffe.
Denna historien hamnade på en helt annsn plsts än vad jag tänkt mig från börjsn.