onsdag 6 april 2011

Du

Minnet tomt på dig
Vem var du egentligen -
Fanns du i mitt liv?

9 kommentarer:

Anitha Östlund Meijer sa...

Det kan vara lite komplicerat det där ibland, att veta...

Anna Marie sa...

Ja, en sån där efteråtskänsla kan man få när det gäller vissa personer. Fint!

Pia sa...

Bra

Tisteln sa...

vet inte om det var statistik , men det spelar ingen roll, det var en fin haiku, och gårdagens med för den delen, sträv för själen...

Tisteln sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anders sa...

Tack för kommentarer.

@tisteln: de säger ju att man säga vad man vill med statistik :)

disco sa...

Kan bara hålla med.
konstig känsla det där.

Lena Stenberg sa...

Ja, fanns du i mitt liv? Eller inbillade jag mig bara...Så känns det ibland. Fint!

Frankie 泪水 sa...

Väldigt bra! Jag stannar ofta upp och undrar över vilka personer är, och hur de kan vara så otroligt viktiga för en när de ändå bara är människor. ÄR de verkligen människor liksom?! ;)